Chorwacja z dziećmi

Razem z trójką dzieci wybraliśmy się w zeszłe wakacje do Chorwacji. Był to nasz pierwszy zagraniczny wyjazd całą rodziną, dlatego trochę się tego obawialiśmy. Na szczęście wszystko okazało się super, dokładnie tak jak w ofercie. Hotel był bardzo dobry, pogoda świetna. Zależało nam, żeby plaża była piaszczysta a zejście do wody łagodne i tak też było. Nasz hotel dysponował także basenem, dlatego gdy mieliśmy dość słońca chętnie zaszywaliśmy się pod parasolami, a dzieciaki pluskały w wodzie. Ponieważ byliśmy z małymi dziećmi nastawialiśmy się raczej na spokojny relaks na plaży niż na intensywne zwiedzania. Okazało się jednak, że udało nam się połączyć jedno z drugim i odwiedzić Split. Piękne miasto, klimatyczne uliczki, fajne knajpki w których znalazło się też coś dla dzieci. Chorwacja bardzo pozytywnie nas zaskoczyła i na pewno w tym roku też zdecydujemy się na zagraniczne wakacje. A kiedyś wrócimy też do Chorwacji, żeby więcej pozwiedzać, bo jest co.

Dodano: 2016-02-02 - Autor: Marek Makowski - Kategoria: Relacje klientów

Komentarze

niedziela: nieczynne

Content

Oferta TUI w Travel Shops

Odkrywaj świat z TUI. Wakacyjna oferta w ponad 90 krajach oraz setki wycieczek fakultatywnych, które dostarczą niezapomnianych wrażeń. Last Minute i First Minute. Oferta samolotowa oraz z dojazdem własnym. Najpopularniejsze kierunki w najlepszych cenach. Zaplanuj swój wyjazd już teraz.

Zapytaj o ofertę TUI już dziś! Zapraszamy do kontaktu.