Hiszpania - Costa Brava

Dodano: 2016-04-29 - Autor: Monika Raczek - Kategoria: Relacje klientów

Hiszpania… Costa Brava… Było super. Byliśmy w małym miasteczku Lloret de mar, okolica piękna. Duża szeroka, piaszczysta plaża, na zboczu zamek a dalej strome klify. Można się tam dostać ścieżką i iść, iść, iść… Widoki zjawiskowe, lazurowe morze, skały i egzotyczna roślinność.

Słoneczne wakacje na Korfu

Dodano: 2016-04-28 - Autor: Joanna Jakubik - Kategoria: Relacje klientów

Korfu to wspaniała, zielona grecka wyspa. Marzyliśmy o wakacjach tam i w końcu się zdecydowaliśmy. Była fantastycznie, tak jak tego chcieliśmy. Dni płynęły nam na leniuchowaniu nad basenem, spacerowaniu nad morzem i opalaniu.
czytaj dalej »

Jak dobrze wypocząć na wakacjach?

Dodano: 2016-04-26 - Autor: Kasia - Kategoria: Podpowiadamy

Czekamy na upragnione wakacje cały rok. Praca, obowiązki, zmęczenie – wszystko to w końcu ma zniknąć a my zamierzamy cieszyć się słońcem i spokojem. Tymczasem okazuje się, że wracamy z wymarzonego urlopu jeszcze bardziej zmęczeni niż byliśmy. Jak to możliwe? Warto zastanowić się, jakie błędy popełniamy na wakacjach przez które nie udaje nam się odpocząć, by uniknąć ich w przyszłości.

Na pięknej wyspie Zakynthos

Dodano: 2016-04-25 - Autor: Anka Maj - Kategoria: Relacje klientów

Zastanawialiśmy się z chłopakiem gdzie jechać na wakacje i po rozważeniu wielu ofert zdecydowaliśmy się na Zakynthos. Wsypa jest po prostu przepiękna. Dużo zieleni i gajów oliwnych. Morze fantastyczne, ciepłe i bardzo czyste.

Rajski Zanzibar

Dodano: 2016-04-23 - Autor: Basia Oman - Kategoria: Relacje klientów

Jedno tylko słowo przychodzi mi na myśl gdy myślę o tym miejscu – raj! Spędziliśmy tam cudowne wczasy, w miejscu jak z bajki które warte jest każdych pieniędzy. Byliśmy w świetnym hotelu niedaleko wioski Kiwengwa. Hotel pięciogwiazdkowy, pełen luksus.

Wypoczynek na Krecie

Dodano: 2016-04-19 - Autor: Monika - Kategoria: Wypoczywamy

Kreta to największa grecka wyspa, która obfituje w liczne atrakcje dla turystów. Górzyste krajobrazy, piękne plaży i dogodny klimat śródziemnomorski sprawiają że Kreta na wakacje to od lat jeden z najpopularniejszych kierunków. Znajdą tu coś dla siebie zarówno miłośnicy aktywnego wypoczynku, wielbiciele historii oraz spragnieni relaksu plażowicze.

Tydzień na Maderze

Dodano: 2016-04-18 - Autor: Grzegorz Tkaczyk - Kategoria: Relacje klientów

Spędziłem tydzień wakacji na Maderze. Była to wycieczka objazdowa połączona z wypoczynkiem na morzem. Bardzo fajna opcja bo można sporo zobaczyć, nie jest nudno, ale nie jest też zbyt męcząco. Sama wyspa piękna. Widoki zapierające dech w piersiach.

Wenezuela wycieczka objazdowa

Dodano: 2016-04-13 - Autor: Arek - Kategoria: Proponujemy

Wenezuela to przepiękny kraj w Ameryce Południowej. Ma on do zaoferowania nie tylko wspaniałe plaże i dobre hotele, ale również wiele atrakcji, dlatego zyskuje z roku na rok coraz większą popularność wśród turystów. Wycieczka do Wenezueli to przede wszystkim wspaniała egotyczna przyroda. Dziewicze krajobrazy zachwycają i przenoszą w magiczny nieodkryty świat.

Zachwycajęce Maroko

Dodano: 2016-04-12 - Autor: Weronika Kłys - Kategoria: Relacje klientów

Maroko zachwyciło mnie kompletnie. Kultura, krajobrazy, kuchnia… Byłam na wycieczce objazdowej ze znajomymi i to był świetny pomysł. Dzięki temu zamiast nudzić się w hotelu mogliśmy poznać ten niezwykły kraj.

Fuerteventura z rodziną

Dodano: 2016-04-10 - Autor: Jerzy Grala - Kategoria: Relacje klientów

Byłem z rodziną na Wyspach Kanaryjskich a dokładniej na Fuerteventurze. Byliśmy w hotelu niedaleko miejscowości Costa Calma. Ogólnie hotel całkiem niezły, duży, ustronny. Nie jest może najnowsze ale za to pięknie położony, przy samej plaży.

strona 6 / 27

niedziela: nieczynne

Content

Oferta TUI w Travel Shops

Odkrywaj świat z TUI. Wakacyjna oferta w ponad 90 krajach oraz setki wycieczek fakultatywnych, które dostarczą niezapomnianych wrażeń. Last Minute i First Minute. Oferta samolotowa oraz z dojazdem własnym. Najpopularniejsze kierunki w najlepszych cenach. Zaplanuj swój wyjazd już teraz.

Zapytaj o ofertę TUI już dziś! Zapraszamy do kontaktu.